کتاب «Storytelling in Multilingual Interaction» به بررسی داستانگویی به عنوان یک عنصر کلیدی در تعاملات اجتماعی میپردازد و توجه محققان از رشتههای مختلف علمی را جلب کرده است. این کتاب ترکیبی از تحلیل مکالمه (CA) و داستانگویی در محیطهای چندزبانه را به همراه دارد و بررسی میکند که چگونه گویندگان چندزبان در مکالمات خود، جنبههای مختلف داستانگویی را مدیریت کرده و از طریق آن به انجام طیف وسیعی از فعالیتها در کلاس درس و موقعیتهای روزمره میپردازند.
این اثر که به طور خاص به داستانگویی در محیطهای چندزبانه اختصاص دارد، به گسترش دانش موجود در زمینه تحلیل مکالمه کمک میکند و همچنین به روشنتر کردن مفهوم مهارتهای تعامل در زبانآموزان (L2) میپردازد. این کتاب بهویژه برای معلمان زبان دوم یا خارجی در حال آموزش و همچنین دانشجویان زبانشناسی کاربردی طراحی شده است و به بررسی طبیعت بینزبانی شیوههای تعامل عمومی، روشن کردن ماهیت استفاده همزمان از زبانها و زبانآموزی و ارائه بینشهایی درباره شیوههای تدریس در مدیریت داستانگویی در کلاس میپردازد.