دانلود رایگان کتاب Task-Based Language Teaching: Theory and Practice

  • نویسنده: Craig Lambert, Natsuko Shintani, Peter Skehan, Rod Ellis, Shaofeng Li
  • سال نشر: 2019
  • ناشر: Cambridge University Press
  • زبان: انگلیسی
  • فرمت فایل: PDF
  • تعداد صفحات: 434
  • حجم فایل: MB
  • شابک: 1108494080, 9781108494083, 9781108713894
  • دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت
  • پشتیبانی هر روز ساعت ۹ الی ۱۷
  • پرداخت امن زرین‌پال

آموزش زبان مبتنی بر تسک (TBLT) روشی است که نسبت به روش‌های سنتی تفاوت دارد و بر اهمیت به کارگیری توانایی‌های طبیعی یادگیرندگان برای کسب زبان به‌طور غیرمستقیم از طریق انجام تسک تأکید می‌کند؛ تسک هایی که توجه آن‌ها را به ساختار زبان جلب می‌کند. این کتاب با بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و تخصص‌های پنج نفر از صاحب‌نظران برجسته در این حوزه، به ارائه‌ی بررسی جامع و متوازن از آموزش زبان مبتنی بر وظیفه می‌پردازد.

کتاب به پنج بخش تقسیم شده و تاریخچه‌ای از توسعه TBLT را ارائه می‌دهد و مسائل کلیدی این حوزه را معرفی می‌کند. در ادامه، چندین دیدگاه نظری مختلف که به شکل‌گیری TBLT کمک کرده‌اند، مطرح می‌شود و سپس بحثی درباره جنبه‌های کلیدی آموزشی شامل طراحی سرفصل، روش‌شناسی درس‌های مبتنی بر وظیفه و ارزیابی مبتنی بر تسک ارائه می‌شود.

بخش‌های پایانی به تحقیقاتی که اثر بخشی TBLT را بررسی کرده‌اند، می‌پردازد، نقدها را مطرح می‌کند و پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده ارائه می‌دهد. آموزش زبان مبتنی بر تسک اکنون از سوی بسیاری از نهادهای آموزشی در سرتاسر جهان الزامی شده است و این کتاب به‌عنوان منبع اصلی اطلاعات برای پژوهشگران، معلمان و دانشجویان در نظر گرفته شده است.

Task-based language teaching is an approach which differs from traditional approaches by emphasising the importance of engaging learners’ natural abilities for acquiring language incidentally through the performance of tasks that draw learners’ attention to form. Drawing on the multiple perspectives and expertise of five leading authorities in the field, this book provides a comprehensive and balanced account of task-based language teaching (TBLT). Split into five sections, the book provides an historical account of the development of TBLT and introduces the key issues facing the area. A number of different theoretical perspectives that have informed TBLT are presented, followed by a discussion on key pedagogic aspects – syllabus design, methodology of a task-based lesson, and task-based assessment. The final sections consider the research that has investigated the effectiveness of TBLT, addresses critiques and suggest directions for future research. Task-based language teaching is now mandated by many educational authorities throughout the world and this book serves as a core source of information for researchers, teachers and students.

سبد خرید