در این کتاب کاربرپسند، نویسنده به بررسی روندهای کلیدی در آموزش زبان انگلیسی (ELT) پرداخته و آنها را از طریق تحلیل گفتمان فعلی در این حوزه شناسایی کرده است. کتاب به بخشهای مرتبط با زبان، یادگیری، تدریس و مدارک آموزشی بخشبندی شده که این امر به دسترسی آسان مطالب کمک میکند. موضوعات متنوعی مانند چندزبانگی، سلامت روان، سواد دیجیتال، متا شناخت، یادگیری معکوس، بازیسازی، میانجیگری و تفکر انتقادی در آن پوشش داده شده است.
این کتاب به بررسی اهمیت هر روند و چگونگی بازتاب آن در شیوههای آموزشی فعلی میپردازد و همچنین کاربرد و تأثیر هر روند را بهطور انتقادی تحلیل میکند.
In this user-friendly book, Philip Kerr provides a clear overview of key trends in ELT, identified through analysis of current ELT discourse. The book is divided into sections on language, learning, teaching and evidence for easy navigation, and covers a wide range of topics including plurilingualism, wellbeing, digital literacies, metacognition, flipped learning, gamification, mediation, and critical thinking. It explores how and why each trend is significant, discusses how it is reflected in current practice and critically evaluates its application and impact.