دانلود رایگان کتاب What English Language Teachers Need to Know Volume III

  • نویسنده: Denise E. Murray, MaryAnn Christison
  • سال نشر: 2021
  • ناشر: Routledge
  • زبان: انگلیسی
  • فرمت فایل: PDF
  • تعداد صفحات: 375
  • حجم فایل: 6.8 مگابایت
  • شابک: 9780367225803, 9780367225827, 9780429275746
  • دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت
  • پشتیبانی هر روز ساعت ۹ الی ۱۷
  • پرداخت امن زرین‌پال
شناسه محصول: ebk-2213 دسته: برچسب:

کتاب‌های «What English Language Teachers Need to Know» جلدهای اول، دوم و سوم، برای معلمان تازه‌کار و زبان‌آموزان در حال تحصیل در آموزش زبان انگلیسی طراحی شده‌اند و حول این سوال کلیدی سازمان‌دهی شده‌اند: معلمان چه دانسته‌ها و مهارت‌هایی لازم دارند تا به یادگیری زبان انگلیسی زبان‌آموزان کمک کنند؟

ویرایش دوم جلد سوم به‌طور کامل بازنگری و به‌روزرسانی شده و به بررسی زمینه‌های مرتبط با برنامه‌درسی ELT می‌پردازد؛ فرآیندهای کلیدی طراحی برنامه‌درسی را توضیح می‌دهد و رویکردهای مبتنی بر زبان، محتوا، یادگیرنده و یادگیری را مطرح می‌کند. این جلد بر سه اصل اساسی تدریس، یعنی برنامه‌ریزی، تدریس و ارزیابی، متمرکز است و فصل‌های آن با تحقیقات و نظریه‌های روز به‌روزرسانی شده‌اند تا نیازهای معلمان امروزی را برآورده کنند. همچنین شامل نمونه‌های عملی و فعالیت‌های اصلاح‌شده است. فصل‌های جدید به معلمان کمک می‌کند تا با رویکردهای فناوری و چندزبانه‌ای که برای موفقیت امروز زبان‌آموزان ضروری است، آشنا شوند.

متون جامع این مجموعه منابع مناسبی برای معلمان در زمینه‌های مختلف هستند از جمله جایی که انگلیسی زبان غالب، زبان رسمی یا زبان خارجی است؛ برای سطوح مختلف از ابتدایی و متوسطه تا دانشگاه و آموزش بزرگسالان؛ و برای مقاصد یادگیری مختلف از انگلیسی عمومی و انگلیسی در محل کار تا انگلیسی برای مقاصد آکادمیک و خاص.

Aimed at pre-service and novice teachers in ELT, the What English Language Teachers Need to Know series (Volumes I, II, and III) is structured around the central question: What must teachers know and be able to do to help their students learn English?

The thoroughly revised second edition of Volume III delves into ELT curriculum contexts, outlines essential curriculum design processes, and presents various curriculum approaches, including linguistic-based, content-based, learner-centered, and learning-centered models. Organized around the core aspects of teaching—planning, instruction, and assessment—the updated chapters incorporate recent research and theory to address the needs of modern educators, with new or revised examples and activities. Additional chapters introduce teachers to technological and multilingual approaches that are crucial for student success today.

This comprehensive series serves as a valuable resource for teachers across diverse settings—whether English is a primary, official, or foreign language—at various educational levels, including elementary/primary, secondary, university, or adult education, and for different learning goals, such as general English, workplace English, English for academic purposes, or English for specific purposes.

سبد خرید