کتاب «From Assessment to Feedback» به ضرورت وجود ادبیات عملی و غنی در زمینه ارزیابی و بازخورد آموزش زبان میپردازد. نویسنده اشکال مبتنی بر پژوهش ارزیابی و بازخورد را به شیوهای مختصر و قابل فهم ارائه میدهد تا معلمان بتوانند از آن در کلاسهای زبان خارجی یا دوم بهرهمند شوند. مثالهای متعدد در تدریس زبان انگلیسی (TEFL) به راحتی در کلاسهای زبان قابل استفاده هستند و همچنین میتوانند به دیگر موضوعات درسی نیز سازگار شوند.
این کتاب به سه بخش تقسیم شده است: پیشنیازها، بازخورد تکوینی و بازخورد نهایی، که فهم واضحتری را ترویج میکند. هر فصل با بخشی به نام «مرور، تأمل، عمل» پایان مییابد که محتوای فصل را خلاصه کرده و به کاربرد عملی پیشنهادات مبتنی بر عمل کمک میکند. معلمان زبان، سایر متخصصان آموزشی و دانشجویان آموزش معلم از این پژوهشهای مبتنی بر شواهد بهرهمند خواهند شد.