کتاب «From Assessment to Feedback» به ضرورت وجود ادبیات عملی و غنی در زمینه ارزیابی و بازخورد آموزش زبان میپردازد. نویسنده اشکال مبتنی بر پژوهش ارزیابی و بازخورد را به شیوهای مختصر و قابل فهم ارائه میدهد تا معلمان بتوانند از آن در کلاسهای زبان خارجی یا دوم بهرهمند شوند. مثالهای متعدد در تدریس زبان انگلیسی (TEFL) به راحتی در کلاسهای زبان قابل استفاده هستند و همچنین میتوانند به دیگر موضوعات درسی نیز سازگار شوند.
این کتاب به سه بخش تقسیم شده است: پیشنیازها، بازخورد تکوینی و بازخورد نهایی، که فهم واضحتری را ترویج میکند. هر فصل با بخشی به نام «مرور، تأمل، عمل» پایان مییابد که محتوای فصل را خلاصه کرده و به کاربرد عملی پیشنهادات مبتنی بر عمل کمک میکند. معلمان زبان، سایر متخصصان آموزشی و دانشجویان آموزش معلم از این پژوهشهای مبتنی بر شواهد بهرهمند خواهند شد.
From Assessment to Feedback addresses the need for practical and enriching literature on assessment and feedback in language teaching and learning. De Florio documents research-based forms of assessment and feedback in a succinct and accessible way, as the basis for classroom-oriented procedures in foreign/second language teaching. The multiple TEFL Examples lend themselves to direct use in language classrooms but can be easily adapted to other subject matters too. This book is divided into three parts – prerequisites, formative feedback, and summative feedback – promoting clear understanding. Each chapter ends with a ‘Review, Reflect, Practice’ section to summarise the chapter’s content and facilitate the concrete application of these practice-oriented suggestions. Language teachers, other educational professionals, and teacher education students will benefit from this evidence-based research.