کتاب «Teaching Pronunciation» از پرفروشهای TESOL Press، در این ویرایش جدید به بررسی روشهای مختلف آموزش تلفظ در کلاسهای زبان دوم میپردازد. سوالاتی مانند «چگونه میتوانید زبانآموزان ESL/EFL را با صداهای مصوت زبان انگلیسی آشنا کنید؟» و بسیاری سوالات دیگر برای بحث و تحلیل شما در این کتاب مطرح شدهاند. این نسخه شامل پژوهشهای بهروز و یک طرح درس جامع و جدید است. مورفی در این کتاب به اهمیت «گروههای واژگانی»، یا نحوه استفاده گویندگان از مجموعههای کلمات برای هماهنگی بهتر با موقعیت ارتباطی، میپردازد که به درک شفافتری از بیشتر بخشهای تلفظ زبان انگلیسی که در کلاسهای ESL/EFL آموزش داده میشود، کمک میکند.
How would you start introducing English vowel sounds to your ESL/EFL students? This thought-provoking question, along with many others, is addressed for discussion in the updated edition of TESOL Press’s popular Teaching Pronunciation. This volume delves into various methods for teaching pronunciation in second language classrooms and includes both recent research and a new, comprehensive lesson plan. Murphy examines the concept of thought groups—how speakers organize clusters of words to suit the communicative context—which is vital for a clearer understanding of many aspects of English pronunciation taught in ESL/EFL settings.